duminică, 17 februarie 2013

Nud de femeie




Ma crezi sau nu ma crezi,eu iti spun:sunt un artist
Si de vrei si de nu vrei eu iti voi oferi imortalitatea
Nu,nu sunt zeu si nu am puteri supranaturale,doar imaginatie
Si nu e vorba de forma ta materiala,e vorba doar de panza si de culori
Multele culori din univers,culori care ne zugravesc,ne fac sa fim noi
Asa cum suntem,buni si rai,dulci sau amari,insensibili uneori
Minunate sculpturi ale naturii cu mostenirile noastre genetice.
Superba privire mai ai atunci cand stai nerespirata si imi pozezi,
Rotund san usor alungit de atingeri erotice transpun pe panza-mi virgina
Te pictez cu frenezie,iubita faptura cu bronzul tau natural,irezistibil
Apas cu nesat culorile care nu imi ajung sa te descriu frumoasa cum esti,
Iar sevaletul ma doare de dans,de drumetii,de formele trupului tau.
Pensula-n mana mi se usuca de sarut,de emotie,de transpiratia pulpelor tale
E greu sa fii muza insa-mi e greu sa te pictez asa cum esti tu
Fiindca mintea-mi o ia razna,culorile dor,iar tu esti de o mie de ori mai frumoasa,
Iar palmele mele transpira,gatul mi se usuca de dorinte ascunse
Am nevoie de o pauza scurta,de o gura de apa,de viata
Inapoi in venele mele imprastiate,nestiute in corpu-mi umil,
Nu ma pot opri insa,imi e teama ca vraja ta sa nu fuga
Sa nu te pierd inger ceresc,sa nu ti scap sensul si limitele
Ce m-as face apoi daca nu-ti voi putea termina nudul?
Imi e teama de mine,ca nu ma voi putea abtine si te voi saruta
Te voi iubi cu pasiune si voi uita de ce esti aici in prezenta mea
Si ce ma fac eu atunci daca te vei supara si nu voi putea termina
Minunatul tablou pe care ti l-am promis?Caci in lipsa ta,
Nici copacii nu sunt copaci,nici iarba nu creste,iar florile mor,
Iar eu,eu sunt gol in lipsa ta,culorile de pe panza-mi se descompun
Si te recompun pe tine cu o lacrima in coltul ochiului bland
Superba muza a mea cu minunatul tau trup gol,dezvelit
Cu rotunjimile tale pe care doresc sa le imortalizez mereu si mereu,
Cu buzele tale carnoase,roze,cu parul tau desfacut,usor necontrolabil,
Cu zambetul mereu inspirat si cu sagetile pe care mi le arunci din priviri.
Nudul meu e gata muza si sper sa-ti placa sa iei cina cu mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu