sâmbătă, 6 iunie 2015

A face dragoste

Iti sarut varful piciorului
Si ma mir ca respir,
Iti sarut tibia ascunsa privirii
Si-mi crestez limba de ea
Iti sarut mai apoi un genunche,
crezand ca nu esti atenta.
Iti sarut nebuneste o coapsa
Si-ti smulg infundat un suspin,
Iti sarut intr-o doara un sold
cu gandul fugit departe.
Iti sarut abdomenul de o mie de ori
ca sa-mi ierti necuviinta,
Iti sarut o minune roza de sfarc
ca sa ma fac neuitat!
Iti sarut tandru, sensibilul gat
Si ne trezim impreuna in zori,
Iti sarut neatenta gura
Sa nu imi vorbesti prin cuvinte.
Iti sarut in graba o pleoapa
Sa ma las in dar amintire
Iti sarut o atenta spranceana,
caci nu pot sa ma lecuiesc de tine
Iti sarut incruntata-ti frunte,
Sa-ti patrund dragele ganduri
Iti sarut parul neprins
Si ma las cotropit de frumosu-ti parfum
Iti sarut in jos o vertebra
Sa-mi tina de foame o luna.
Iti sarut dragastos mijlocul subtire,
Incredintat de dragostea ta
Iti sarut naravas o fesa,
rotunda ca un mar copt
Iti sarut nestiut pulpa,
infigandu-ti intr-insa un dinte
Iti sarut negresit si o gamba,
nebun indragostit, sa ma tii minte!
Iti sarut apoi tendonul,
sa ma ranesc la buza intr-insul
Iti sarut penultima oara calcaiul,
sa raman pe veci iubitul tau
Si-ti sarut deodata si talpa,
ca sa schiopa-ti putin,
In draga-amintirea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu