marți, 9 noiembrie 2010

Anestezie

Conglomerat de fulgi de nea
Este acum in casa mea
Si mii de zambete imi stau
In coltul gurii sa le beau,
Iar codrii seculari de i-as taia
Nimic nu ar mai sta la umbra mea.
Stupefiat de roiuri de albine
Tin sub lacat tot ce e de la tine,
Nesatios imi sorb cafeaua
Din asternutul alb ca neaua.
Imprevizibili imi sunt pasii
Precum erau in vest apasii
Si mincinos imi este telul
Asa cum cald se incovoaie fierul,
Iara in clipa cea tarzie
Daca mi-e rau,sa-ti fie bine tie
Si-n ultima-mi suflare
Sa-ti pot trimite-n dar o floare,
Iar de va fi sa-ti placa
Sa ma veghezi la pat sa-mi treaca
Tot raul care zace-n mine
Sa fie dus cu drag de tine
Si sa ma tii la pieptul tau
Sa nu-mi mai fie niciodata rau,
Sa ma iubesti si atat,
Fiindca tradarea m-a durut
Si sa ma ierti pentru ce-ti spun
Eu recunosc-as vrea sa fiu mai bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu